Retourbeleid van Straluma

Wilt u een artikel retourneren? Bij Straluma is dat mogelijk onder de volgende voorwaarden. U kunt uw retour binnen 30 dagen na ontvangst aanmelden via uw account. Heeft u geen account, dan kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@straluma.nlom uw retour aan te melden. Wij sturen u vervolgens binnen 48 uur een verzendlabel per e-mail tijdens onze klantenservice-uren.

Let wel, retourkosten worden niet vergoed zonder een via onze klantenservice aangevraagd verzendlabel, omdat onze bedrijfsvoorwaarden bij PostNL afwijken van die voor particulieren. Voor retouren rekenen wij een standaardtarief van € 5,00, welke automatisch van het terug te betalen bedrag wordt afgetrokken. U ontvangt een aantal retour-verzendlabels gelijk aan het aantal pakketten dat we naar u verzonden hebben.

Retourneren gebeurt op eigen risico. Straluma B.V. is niet verantwoordelijk voor beschadiging of verlies van geretourneerde artikelen. Vergeet daarom niet om een traceercode te vragen bij het postagentschap en deze zorgvuldig te bewaren.

Let op: losse lichtbronnen dienen persoonlijk geretourneerd te worden en hiervoor kan geen verzendlabel aangevraagd worden.

Voor artikelen die met onze eigen bezorgdienst geleverd zijn, geldt dat deze teruggestuurd of afgeleverd kunnen worden bij onze vestiging in Barendrecht. Indien gewenst kan onze bezorgdienst het artikel ook bij u ophalen, met kosten die afhankelijk zijn van uw locatie.

Meer vragen over bestellen: