Kan ik mijn artikel retourneren? 

Ja, u kunt onbeschadigde artikelen onder bepaalde voorwaarden retourneren. Meldt uw retouraanvraag binnen 14 dagen aan via uw account of, indien u geen account hebt aangemaakt, neem contact op met onze klantenservice om uw retourproduct aan te melden. U krijgt dan per e-mail een verzendlabel toegezonden. Het ontvangen van een verzendlabel kan enige tijd kosten. Na het aanmelden van uw retour ontvangt u, tijdens openingstijden van de klantenservice, dezelfde dag een verzendlabel per e-mail. Hebt u de volgende dag nog steeds geen verzendlabel ontvangen? Neem dan alstublieft contact op met ons.

U kunt geen aanspraak maken op een vergoeding van de retourkosten als u geen verzendlabel hebt aangevraagd via onze klantenservice, dit omdat wij als bedrijf andere voorwaarden genieten bij PostNL dan een particulier. U krijgt van ons hetzelfde aantal retour-verzendlabels gelijk aan het aantal colli welke wij aan u verzonden hebben.


Retourzendingen zijn gratis maar wel voor eigen risico van de koper. Dit houdt in dat Straluma B.V. niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Losse lichtbronnen zijn uitgesloten van "gratis" retour zenden. Dit omdat de kosten hoger zijn dan de waarde van de lichtbron.

 

Meer vragen over bestellen: