Kan ik mijn artikel retourneren? 

Ja, u kunt onbeschadigde artikelen onder bepaalde voorwaarden retourneren. Neem binnen 14 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice om uw retourproduct aan te melden, alleen dan ontvangt u van de klantenservice een verzendlabel per mail. U kunt geen aanspraak maken op retourkosten als u geen verzendlabel hebt aangevraagd via onze klantenservice, dit omdat wij als bedrijf andere voorwaarden genieten bij PostNL dan een particulier. U krijgt van ons hetzelfde aantal retour-verzendlabels gelijk aan het aantal colli welke wij aan u verzonden hebben.


Retourzendingen zijn gratis maar wel voor eigen risico van de koper. Dit houdt in dat Straluma B.V. niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Losse lichtbronnen zijn uitgesloten van "gratis" retour zenden. Dit omdat de kosten hoger zijn dan de waarde van de lichtbron.

 

Meer vragen over bestellen: