Heeft u en klacht?

Heeft u een klacht omtrent de service of een product van Straluma? Neem dan contact met ons op, zodat wij de klacht zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Bij Straluma staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Vandaar dat wij het belangrijk vinden om klachten en/of opmerkingen over onze dienstverlening op te lossen.

Als u een klacht heeft kunt u direct contact met ons opnemen. Wij vragen u vriendelijk om deze per email naar ons toe te sturen naar klantenservice@straluma.nl. Meer contactgegevens vindt u op onze contactpagina

Belangrijk bij het aanmelden van een klacht is dat u uw factuurnummer vermeld, zo kunnen wij u sneller helpen. Dit is niet verplicht, maar wel zo handig.

Zodra wij uw klacht hebben ontvangen zullen wij u een bevestiging opsturen. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u een langere wachttijd niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij zijn  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).)