Heeft u een Klacht?

Uw Tevredenheid is Ons Doel

Bij Straluma streven we altijd naar de hoogste klanttevredenheid. Mocht u een klacht hebben over onze service of producten, dan staan wij klaar om u te helpen en de situatie zo snel mogelijk te verbeteren.

Zo kunt u ons Bereiken

Als u een klacht wilt indienen, vragen wij u vriendelijk deze per e-mail naar ons te sturen via klantenservice@straluma.nl. U kunt ook onze contactpagina bezoeken voor meer contactmogelijkheden. Hoewel het niet verplicht is, helpt het vermelden van uw factuurnummer ons om u sneller van dienst te zijn.

Ons Klachtenproces

Na ontvangst van uw klacht zenden wij u een bevestiging. Wij streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst te reageren. Mocht de afhandeling meer tijd vereisen, dan informeren wij u hierover. Indien de wachttijd voor u te lang is, kunt u ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk, waarbij Straluma is aangesloten. Als een bemiddelingspoging niet tot een bevredigende oplossing leidt, kunt u uw geschil voorleggen aan de Geschillencommissie (SGC).