Kan ik los glas van mijn lamp bestellen?

Helaas, u heeft een mooie lamp maar door een ongelukje is het glas gebroken of u weet van te voren dat in uw geval het beter is om vooruit een reserve glas te bestellen.

Regelmatig hebben wij klanten in onze showroom die proberen een glas te vinden voor hun lamp. Het is heel belangrijk om te weten dat er geen standaard maten in glas zijn. Het is dus niet mogelijk om zonder informatie bij ons in de winkel te komen kijken of er een vergelijkbaar glas is. Elk glas is anders!

Glaswerk bestellen is een service die wij u graag aanbieden. In veel gevallen kunnen wij u gelukkig maken en het glas bestellen maar we hebben hier wel informatie voor nodig:

  1. De makkelijkste weg, uw aankoopbon van ons.
Indien u uw aankoopbon niet meer heeft of de lamp is ergens anders gekocht dan hebben we het volgende nodig,
  1. Naam van de leverancier
  2. Artikelnummer van de lamp, u kunt dit vaak onder de voet of achterop de bevestigingsplaat vinden.

Het is natuurlijk ook altijd mogelijk dat het glas niet meer te bestellen is, maar wie niet waagt wie niet .....

Wat kunt u het beste doen wanneer u een glas wilt bestellen, stuur een bericht naar e-mail met de bovenstaande gegevens en het liefst een foto erbij. Zo kunnen wij voor u nagaan of het nabestellen van het glas nog mogelijk is.

Wanneer wij voor u een onderdeel, zoals bijvoorbeeld glas, moeten bestellen en opsturen, brengen wij € 15,00 in rekening, dit is exclusief het bedrag van het onderdeel zelf.

 

Meer vragen over bestellen: