Coronavirus: Veel gestelde vragen

Bezorgen jullie nog gezien de voorzorgsmaatregelen?

Jazeker, het is nog steeds 'vandaag voor 15.00 uur besteld, is morgen in huis'. Alle bestellingen verlaten onze magazijnen met de gebruikelijke frequentie en worden zoals gewoonlijk nog binnen Nederland, België en de rest van Europa geleverd. Let op! Momenteel zijn er wel beperkingen voor levering naar Italië, Spanje, en Tsjechië.

Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel in Barendrecht?

Ja, tot nu toe is de winkel van Straluma nog steeds open. Wij adviseren wel om onze website in de gaten te houden of er geen verdere maatregelen vanuit de overheid zijn genomen. U kunt uw bestelling ook laten bezorgen zodat u niet naar de winkel hoeft te komen. Plaats hiervoor online uw bestelling of neem contact op met de dames van de klantenservice 010 292 1025 of klantenservice@straluma.nl

Kan ik mijn pakketje nog steeds afhalen bij afhaalpunten en postkantoren?

Ja, momenteel kunt u nog steeds bij bijna alle afhaalpunten van PostNL terecht. Wanneer u via onze webshop uw bestelling plaatst, ziet u alle openingstijden van uw favoriete afhaalpunten.

Bezorgen jullie mijn bestelling ook als ik in quarantaine zit?

Ja, alleen plaatsen we uw bestelling dan wel bij de voordeur. Wilt u liever toch een andere afspraak maken? Geen probleem we adviseren u om dit af te stemmen met onze klantenservice. Tel: 010-2921025

Zijn er hygiënische maatregelen rondom de bezorging?

Ja, vanzelfsprekend nemen we gepaste maatregelen. Zo vragen we onze bezorgers om minimaal 2 meter afstand van u te houden. U hoeft ook zelf niet te tekenen voor ontvangst, dat doen onze bezorgers vanaf nu voor u. De bezorger van PostNL zal u overigens ook vragen naar de laatste 3 cijfers van uw id-kaart. Het is dus verstandig om deze klaar te leggen voordat uw pakket wordt bezorgd.

Is de winkel van Straluma nog steeds open?

Ja, tot nu toe is de winkel van Straluma nog geopend. Als vanzelfsprekend houden wij de ontwikkelingen over het coronavirus nauwlettend in de gaten. Wij zijn verplicht om de nodige maatregelen te nemen om ervoor te zorgen dat mensen minimaal 1,5 meter afstand houden, bijvoorbeeld via een deurbeleid. Dit alles om uw gezondheid en die van onze medewerkers te waarborgen, en wanneer door de overheid wordt besloten om de winkel te sluiten zullen wij daar uiteraard gehoor aan geven. U kunt natuurlijk ook via onze webshop uw bestelling plaatsen en advies vragen via e-mail klantenservice@straluma.nl of telefonisch op 010 292 1025. Wij staan voor u klaar.

Bieden jullie nog steeds ophangservice voor de gekochte lampen?

Ja, maar onze monteurs komen alleen indien u geen symptomen vertoond van verkoudheid of koorts! Anders vragen wij u om een nieuwe afspraak te maken voor de installatie. Wij danken u op voorhand voor uw begrip en mocht u vragen hebben aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail klantenservice@straluma.nl of telefonisch op 010 292 1025.

Ik zit in quarantaine en ik kan mijn lamp niet binnen 30 dagen retourneren. Hoe gaan jullie hier mee om?

Dan hopen we van harte dat u er snel weer bovenop bent. Laat ons wel direct weten dat u zich in quarantaine bevindt en stuur ons een e-mail naar klantenservice@straluma.nl of bel onze klantenservice 010 292 1025. Wanneer u zich weer beter voelt kunt u contact met ons opnemen om de retournering alsnog te regelen. Wij zullen in dit geval dan ook soepeler omgaan met de retourtermijn.